Thursday, October 20, 2011

Ülesanne 7. Tagasiside

Minu jaoks oli see kursus "Haridustehnoloogia ja erivajadusega inimesed" VÄGA huvitav ja asjalik.  Selle kursuse raamees oli võimalus nii teoreetilise teadmisi saada kui ka praktilisi ülesandeid teha.  Mulle oli väga huvitav oma kodulehe koostada, kuid samal ajal oli see tegevus minu jaoks keeruline. Arvan, et lõpuks ei saanud ka selle ülesannega hästi toime tulla. Samuti blogi pidamine oli minu jaoks uus asi.

Kuidas valmis ülesanne 2?
Kodulehe valmistamineoli minu jaoks üsna keeruline ülesanne. Kui tegime kõik koos loengu ajal kodulehekülje, siis minu jaoks oli see "tegemine" üsna lihtne ja selge. JA vigu oli vähe. Aga kodus......Ei teadnud mida ja kust ma pidin võtma. Kõik minu jaoks oli arusaamatu. Palju aega j närve raiskasin kodulehekülje tegemisel. Lõpuks jäin oma esimese koduleheküljega täiesti rahul.


Ootused kursusele, kas ja kuidas täitusid? Ettepanekud?
Mina jäin kursuse rahule. Mulle meeldiks väga, et õppimine toimus e-õppes, kui mina võiksin kodus kõik ülesanded rahulikult teha. Aga olid mõned aspektid, mis mina muutuksin. Näiteks oli vähe õpijuhiseid ülesandede kohta. Tahaksin rohkem informatsioone.  

1 comment:

  1. Tänan tagasiside eest ja kindlasti võtan teie ettepanekut järgmise kursuse juures arvesse.

    Edu edaspidiseks!

    ReplyDelete